Ska jag byta spår?

2016-06-18 / 13:18:19
Att jag ens kommer ihåg mitt lösenord till denna blogg är ett mirakel. Nog var det längesen jag satt mig ner för att dela med mig om mitt privatliv för er, jag har nästan glömt bort hur det var. Saken är att det har hänt mycket i mitt liv sen vi hördes sist, jag har varit sjuk i tre månader, direkt när jag blivit frisk opererade jag mig vilket ledde till massa komplikationer och sen gällde det att ta igen allt jag missat i skolan innan studenten. Jag hann klart med allt och nu för en vecka sedan tog jag studenten vilket var den bästa dagen hittills i mitt liv. Men mina tankar går fram och tillbaka och jag har några alternativ som snurrar runt i mitt huvud. Antigen så börjar jag och fortsätter blogga här, eller så byter jag till nouw.com eller så göra jag en youtubekanal och börjar youtubea. Det är mycket tid som måsste läggas ner på vilken jag än väljer men nu när jag gått ut skolan borde jag få ihop det. Vad skulle ni vilja att jag valde?


Anonym

Jag tycker du ska börja med youtube!!

2016-06-19 ♥ 08:55:23
Lisa

Åhl har saknat dig här!! Men tycker du borde börja med youtube istället<3

2016-06-19 ♥ 11:42:45
Rebecca

YOUTUBE!!!!!!!!

2016-07-29 ♥ 22:01:57

Namn:

E-mail:

Hemsida:

Kommentar: